A múlt rendezése

A múlt rendezése

A MÚLT RENDEZÉSE

 

Az adóhatóság az elévülési időszakra visszamenőleg is ellenőrizheti a termékdíjas kötelezettségek (megfelelő termékdíjas nyilvántartások vezetése, termékdíjas bevallás, termékdíj befizetése, megfelelő számlazáradék feltüntetése stb.) teljesítését. A feladatot bonyolítja az évről évre változó jogszabályi környezet valamint a változó nyomtatványok.

Vállaljuk a kötelezettek korábbi időszakban esetlegesen elmaradt, vagy tévesen benyújtott bevallásainak pótlását, önellenőrzési bevallásainak az elkészítését és az ezek alapján fizetendő elmaradás/pótlék/késedelmi kamat kiszámítását.

A szolgáltatás tartalmazza:

  • szóbeli termékdíjas felmérés, tájékoztatás a jogszabályi előírásokról a megfelelés érdekében;
  • a pótbevallások/önellenőrzések elkészítése az érintett időszakra;
  • elmaradt termékdíj meghatározása;
  • önellenőrzési vagy késedelmi pótlék kiszámítása;
  • amennyiben szükséges adekvát kísérőlevél megírása.

A megrendelő tehát „postakész” elektronikus csomagot kap, amit már csak megküldeni szükséges a NAV részére.

Kinek ajánljuk?

  • A termékdíj-szabályozás szinte évente változik, ebből adódóan célszerű naprakészen követni az előírásokat és ezek módosításait. Az adóhatóság rendszeres ellenőrzéseire tekintettel javasolt felülvizsgálni 5 évre visszamenőleg a termékdíjas kötelezettségek teljesítését.
  • Azoknak a cégeknek, akiknél a termékdíj-kötelezettség teljesítése összetett és bonyolult feladat, a befizetett összeg pedig nagyobb mértékű, éppen ezért szeretnék jogszabályi kötelezettségeiket professzionálisan teljesíteni.
  • Azok a vállatok, akik bonyolult folyamatokkal, nagy cikktörzzsel vagy összetett anyagáramokkal rendelkeznek.