Termékdíjas rendszervizsgálat

Termékdíjas rendszervizsgálat

TERMÉKDÍJAS RENDSZERVIZSGÁLAT, MÓDSZERTAN KIDOLGOZÁSÁVAL

 

Vállaljuk a kötelezett adatgyűjtési, nyilvántartási és jelentési rendszerének átvilágítását, illetve szükség esetén a rendszer kialakításának szakmai támogatását. Segítséget nyújtunk a vállalat számára optimális adatgyűjtési módszertan kidolgozásához, amely biztosítja a jogszabályi előírásnak való megfelelőséget és az ehhez szükséges adminisztratív munkaterhet is optimálisra csökkenti.

A termékdíjas rendszerfelmérés az alábbi fő elemek áttekintését tartalmazza:

  • a jogszabályi környezetből eredő kötelezettségek;
  • a kötelezettnél előforduló termékdíjas kategóriák;
  • a kötelezettségek keletkezési időpontja;
  • az optimális adatgyűjtési módszertan;
  • a nyilvántartás és bizonylatolás kialakítására vonatkozó tanácsadás: minimális tartalmi követelmények figyelembevétele;
  • CSK és KT kódok;
  • számlazáradékok;
  • termékdíj átvállalása;
  • NAV, OKTF, koordináló szervezetek szerepe;
  • egyéb kapcsolódó kérdések, konzultáció, szakmai beszélgetés;
  • állásfoglalási igény beazonosítása;
  • egyéb teendők;
  • utánkövetés.

A felmérést igény szerint írásos összefoglaló elkészítésével vagy anélkül egyaránt vállaljuk.